Jde o proces ohodnocení a posuzování. Předmětem výzkumu může být ...více
Výzkum zahrnuje otázky typu „proč“, avšak i otázky typu „proč ne“ ...více
Standardně je prováděn v testovacím studiu, např. pro testování ...více
Loga, názvy výrobků i organizací jsou důležitými komunikačními elementy ...více
Cílem testu obalových prostředků je, podobně jako u testu názvu ...více
Cena je velmi důležitou částí marketingového mixu. Výzkumné agentury ...více
Průzkum reklamy tvoří souhrn výzkumných aktivit, jenž se skládá z několika ...více
Zahrnuje všechny možné typy průzkumů orientovaných na čtenářská ...více
Zjišťování spokojenosti zákazníků bývá spojováno se zvyšováním kvality a managementem organizace. Podle individuálních potřeb a konkrétních situací se zákazníků ptáme především na poslední uskutečněné nákupy v určitém časovém období. Zadavateli jsou předkládány jak zjištění získaná průzkumem, tak i doporučení ve formě postupů, které by měly být uskutečněny
Repertoár obsahuje, kromě obvyklých technik, specifické zkoumání časových ...více
Jedná se o poměrně často používaný test, který testuje u populace přijatelnost ...více
Značky výrobků a služeb ovlivňují širokou veřejnost. Vytvářejí se zejména ...více
Průzkum se provádí často anonymně a písemnou formou, případně za použití ...více
Studie zahrnuje popis lokality, informace o jednotlivých socioekonomických ...více
Provádí se vzhledem k rozhodnutí otevřít pobočku společnosti na určitém ...více
Studie bývá součástí přípravy středně velkých a velkých evropských projektů. ...více
Z potřeby celkově rozlišit jak jednotlivé skupiny zákazníků, tak i oblasti ...více
Studie nachází uplatnění pro cíl segmentovat populaci na klastry, skupiny ...více
Organizace mají snahu s veřejností intenzivně a srozumitelně komunikovat. ...více
Při definování dalších možností marketingového výzkumu má Internet velmi ...více
Sponsoring je společensky významnou a zároveň užitečnou alternativou ...více
Výrobky a služby jsou v současnosti v mnoha oblastech srovnatelně vysoké ...více
Co vše je analytiky napsáno o sektorech, managementu, organizacích, rovněž ...více